V tej kategoriji

Kontakt
Kako do Geossa

Preko Moravč
Z glavne ceste Ljubljana - Maribor zapustimo avtocesto pri Krtini, in se skozi Moravče peljemo do Kandrš. Tam zavijemo desno proti Vačam in na Klancu zavijemo desno proti Spodnji Slivni.
Iz smeri Maribora proti Ljubljani pa avtocesto zapustimo na Trojanah. Peljemo se do Izlak, kjer zavijemo v desno do že omenjenih Kandrš. Od tam je naprej pot enaka kot smo jo že opisali.
Preko Hotiča
Na Geoss je možen dostop po regionalni cesti, ki vodi ob Savi iz Ljubljane v Litijo. V Spodnjem Hotiču zavojemo levo na Vače. Zapeljati se moramo skozi Vače in naprej do križišča na Klancu, kjer zavijemo levo proti Spodnji Slivni, kjer moramo vozilo parkirati. Od tam je le še kakih 200 metrov do Geossa.
Z vlakom se lahko po železnici iz Ljubljane, Maribora in vmesnih postaj, zapeljemo do Kresnic, kjer izstopimo.
Na Geoss se po lokalnih poteh in (ali) stezah podamo lahko tudi peš. Pot je dolga blizu 4 km in se v glavnem vzpenja, premagati moramo skoraj 400 m višinske razlike.
Opozorilo
Vse opisane ceste, vključno stranske, vse do Geossa, so asfaltirane. Obiskovalce opozarjamo, da so lokalne ceste od Spodnjega Hotiča in Kandrš do Gossa ožje in z več ovinki ter z nekoliko večjim vzponom (padcem). Previdnost na teh cestah ne bo odveč.
Širše območje
Detajlni zemljevid
Izračun razdalje

Copyright © 2006 - 2017 Društvo GEOSS. Vse pravice pridržane.